Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Christina Bratt - 24 oktober 2013 06:13

Inget regn idag...som vanligt blev det 30 min stavgång med Rörlighetsträning, som avslutas med att sitta i sanden och bara vara och se soluppgången. Det fyller på energidepåerna . Efter frukost vara det inget pass som passade in, så det blev en promenad innan muskel explosionen. Veckans svettigaste pass och jobbigast, men jag klarade av det, muskelträning med min egen kropp som redskap. Det är du som bestämmer om hjärnan ska ta över, sa Oscar, och jag bestämde mig. Den meningen ska jag ta med mig, när godissuget sätter in, eller när soffpotatisen vill fram - då är det jag som ska bestämma och inte min hjärna. Min hjärna ska läras om - och det tar tid. Tyvärr missade jag Blossoms discopass, men hon har också gett mig energi. Bara att få sitta och prata med henne under en busstur har fyllt på min energi. Hennes föreläsning var bra häromkvällen. Men det bästa med gårdagen var Oscars föreläsning - gripande, den berörde mig ända in i själen. Även där mycket som jag kan ta med mig. I kväll är det Tobias som ska föreläsa, men först en hel dag med bl.a bergsvandring. Ha en bra dag.

Menyn från tisdagkväll - supergott

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards