Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Christina Bratt - 21 oktober 2013 17:37

Dag två är snart slut, sitter just nu på ett café och äter glass med Karin från Nykvarn, här finns wi-fi. Började dagen med stavgång och rörlighetsträning som Annika från Bollnäs höll. Vi har träffats förr kom vi på, i jobbet och hon som förälder. Skön start på dagen. Sen blev det dans dans och dans. Det har varit Exreme yourself med Oscar, det kände jag igen från i somras och Freluga trädgårdsscen, sen Tobias och en massa danser, kul och efter lunchen blev det Bollywood, så kul. Räcker med fyra pass idag. Ikväll väntar föreläsning med Blossom. Imorgon ska jag välja på stavgång till Spanien eller en massa olika pass. Bestämmer mig i kväll. Lutar åt Spanien.

Av Christina Bratt - 21 oktober 2013 10:09

Började dagen med 30 min stavgång och 20 min skön rörllighetsträning på stranden solen gick upp på ena sidan och månen lyste klar på den andra. Härlig frukost, sen lite info innan det drog igång. Idag har jag hunnit med både discodans och jive, urkul. Jag säger bara det Tobias... Avslutade träningspassen med soma. jobbigt men inte riktigt min grej. Otroligt trevliga människor. Jag bara njuter, förstår inte att det är på riktigt. Har även hunnit ligga en stund vid poolen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards