Alla inlägg under januari 2015

Av Christina Bratt - 2 januari 2015 10:01

Året har bestått av dans, träning, resor, konserter och STORA BESLUT. Även 2015 ser ut att bli ett höjdar år.

Jag och min käre man började året med att återuppta dansen. Vi började åter att dansa efter mer än 20 års uppehåll. Vi har gått danskurser, framförallt Lindy hop och bugg. För första gången var vi i Malung och dansade. Under året har vi samlat på dansställen, avslutade året med att dansa i Uppsala med våra goda vänner Peter och Monik

Under 60 dagar tränade vi, oavsett väder, toppform 60 dagar under ledning av Oscar Jöback. Har aldrig varit i bättre form, vilken kondition och styrka.

Vi är ett gäng som kör Oscars högintensiva träning varje söndag, tom julafton och nyårsafton

I oktober var vi ett gäng från Karma som åkte till Playitas, härligt att köra Tabata under ledning av Magda och samtidigt se soluppgången

Sista kvällen med Karmagänget - storfamiljen

Sommaren i Freluga, vilka spelningar...

Avslutade med Ingen dans på rosor med Tobias Karlsson. Återträff med Karin och Camilla som jag lärde känna i Portugal hösten 2013

En tur till Dubrovnik och Krakow har det också blivit

Tjejmilen fick jag avstå, men Midnattsloppet och Tunnelrun blev

Hur blir då 2015...vi har bestämt oss för att flytta. Till sommaren flyttar vi till lägenhet. Dansa kommer vi att göra, MYCKET OCH OFTA. Träningsresa till Portugal är inbokad. Återträff med gamla vänner från studietiden väntar under våren. Sen träning, träning och mitt bästa Karma med alla mina nya vänner. 2013 och 2014 har varit mina år tillsammans med min käre man, det blir 2015 också.

Ovido - Quiz & Flashcards