Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Christina Bratt - 4 februari 2014 22:06

Det var vad min man sa härom dagen när han försökte rädda kort från en trasig dator. Inte kul att se, och smärtsamt. Hur har jag kunnat låta det gå så långt? Men nu är nu och jag lever ett annat liv. Det är inte lätt alla dagar men när jag ser kort från förr då är det enkelt att fortsätta mitt nya liv. Jag älskar mitt nya aktiva liv tillsammans med min man och vi har faktiskt minskat 70 kilo. Nu har vi tagit upp vårt gamla intresse, dans. Lindy hop kurs avslutad, snart börjar vi på fortsättning. Anmäld till buggkurs, vi dansar tydligen någon gammelbugg så nu ska vi lära oss nån variant. Motionsdans i Söderhamn kommer det att bli fler gånger. Tack till alla fantastiska människor på Karma, utan er skulle jag inte vara där jag är idag, men jag är fortfarande inte botad, men är en bra bit på väg. Att ändra ett felaktigt matbeteende tar tid och jag har och tar den tiden. Aldrig mera tjock!!! Hade inte trott att jag någonsin skulle klara av att visa en bild från förr. En nu är jag redo...

Före Itrim och Karma Träningscenter

Efter träningspass i Portugal med Blossom i okt 2013. 35 kilo lättare.

Ovido - Quiz & Flashcards