Alla inlägg den 28 september 2013

Av Christina Bratt - 28 september 2013 07:21

Häromdagen hade jag förmånen att få delta i ett samtal med andra Itrimare från Karma. Det var så häftigt att få delta i detta möte. På nåt sätt paketerade vi våra erfarenheter, och upplevelserna och erfarenheterna var verkligen lika. Jag blev åter påmind om att godis ska jag inte äta, det triggar igång alldeles för mycket. Tack Anders för din beskrivning av när du vräkte i dig godis, jag gör nu som du, avstår helt. Ett sånt här samtal borde alla Itrimare få uppleva, det stärker en. Sen får vi se på vilket sätt Bollnäs nytt skriver om detta möte. Kommer om två veckor... Har precis börjat läsa en bok som legat några år. Hjärnkoll på vikten - helt rätt tid i mitt liv att läsa den nu. Jag har inte bantat jag har förändrat mitt liv och det här livet ska jag leva jämt.

Ovido - Quiz & Flashcards