Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Christina Bratt - 12 maj 2013 22:25

Petter har alltid gillat vatten, simmade som 5 åring och har bott vid Skidtjärn på somrarna, när han var litenheten han svårt att lära sig dyka eftersom han hela tiden flöt upp. Han kära pappa är som en gråten i vattnet. Han kommer bara ihåg den hemska simskolan i Skidtjärn, strax efter istiden. Så mycket som han har badat nu och kämpar med simningen, det har aldrig hänt så länge jag känt honom. Men han är verkligen som en gråten i vattnet, han får verkligen jobba för att flyta, men sonen är tack och lov so en fisk i vattnet. Nu kommer nog Gustaf att vilja bada mer framöver...hoppas jag. Nu har både dag fyra och fem gått. Det går fort, trots att det blir ganska lika varje dag. Igår blev det tre träningspass, bl ā aerobic och det tycker jag är kul. Vardagsmotionen funkade också, ca 18 000 steg. Lite tråkigt med utbudet av restauranger, men huvudsaken vi får i oss lite mat. Idag blev det en promenad till den lilla byn Playitas med 300 invånare. Den är inte stor, men lite chamig. Lite doldis idag, skönt har badat och solat en del idag, sen gick jag iväg på ett combatpass, svinjobbigt. Fast hon är inte speciellt kul hon som har det. Nu sitter jag på uteplatsen och njuter...sista hela dagen imorgon. Sonen vill gärna fira jul här?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards