Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Christina Bratt - 28 februari 2013 21:01

Ser på Sofias änglar och blir så berörd av den unga familj som är så drabbad. Först får yngsta barnet cancer, genomgår massor med behandlingar, både cellgift och strålning. När dessa behandlingar pågår drabbas även pappa av cancer, han har opererat bort ett öga. Chansen att överleva är 60%. Trots detta är familjen full av liv och energi och utstrålar värme. Jag tyckte att det var tufft förra vintern när jag inte visste om Gustaf skulle överleva sin inflammation i bukspottkörteln och min kära mamma bara hade några veckor kvar att leva. Som sagt jag är så tacksam för livet och det vi genomgick känns som ingenting jämfört med denna härliga familj. Stöd cancerfonden eller barncancerfonden, det gör jag.

Ovido - Quiz & Flashcards