Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Christina Bratt - 3 augusti 2014 23:57

Har haft en supermysig helg med Karin som jag lärde känna i Portugal på min träningsresa. Vi har varit en hel del i Freluga, fredag och lördag träning med vår favorit Oscar Jöback och idag söndag var vi på den hemliga spelningen. Åter igen en magisk kväll. Petra, Linda och Jakob levererar verkligen. Rykten hade gått ett tag...
Vi började med att lova att inget säga förrän efter sista tonen
Weeping Willow, Sigge Hill, Per Persson, Petra Marklund och Lars Winnerbäck.

Av Christina Bratt - 3 augusti 2014 21:37

Har haft en supermysig helg med Karin som jag lärde känna i Portugal på min träningsresa. Vi har varit en hel del i Freluga, fredag och lördag träning med vår favorit Oscar Jöback och idag söndag var vi på den hemliga spelningen. Åter igen en magisk kväll. Petra, Linda och Jakob levererar verkligen. Rykten hade gått ett tag...

[Bild]

Vi började med att lova att inget säga förrän efter sista tonen

[Bild]

Weeping Willow, Sigge Hill, Per Persson, Petra Marklund och Lars Winnerbäck.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards