Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Christina Bratt - 10 mars 2013 12:32

Idag är det 1 år sedan min kära mamma gick bort. Ett år med saknad men ändå ett år med hopp, glädje och livslust. Förra vintern var en annorlunda vinter, och sorgen efter mamma finns hela tiden men glädjen över att Gustaf i princip är återställd efter sin sjukdom tar över sorgen på ett märkligt sätt. Mamma som var troende och var säker på att hon skulle möta pappa igen, sitter nog där uppe i himlen och är lycklig över min och Gustafs hälsoresa. Jag saknar hennes skratt och att det tillsammans med henne alltid hände saker. Det var ingenting som satt fast. När jag tänker tillbaka på min barndom och ungdom så är jag lyckligt lottad som haft de föräldrar jag haft. Minnena berikar livet. Nu ska jag ut i solen på en långpromenad som ska avslutas på Majas café här i Rengsjö. Mamma och pappa, ha en bra dag däruppe i himlen. Även ni som inte är i himlen, ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards