Direktlänk till inlägg 30 december 2013

2013 - kan det bli bättre...

Av Christina Bratt - 30 december 2013 12:05

Började året med en kryssning i Asien...vad mer kan man säga.

Åter i Sverige så blev det Karma för hela slanten. Har tappat räkningen på alla träningspass som genomförts under året. Många nya vänner har jag/vi fått. I december var det Karmafesten där jag fick en utmärkelse som årets inspiratör. Oj, det kändes stort och hedrande.

Håller med det är lättare än du tror.

Återträff med min klasskompisar från Härnösand, vi hade inte träffas alla tillsammans sedan slutet på -80 talet. En av årets höjdpunkter, allt jag gjort har varit höjdpunkter

Firade 50- årsdagen på Playitas Fuerteventura. Eget hus med uppvärmd pool så att även min käre make skulle simma lite. Maten var inte det bästa men träningen var kul.

Vårruset, sprang hela vägen. Hade stöd av bästa Tina. Vårt lag ställer även upp 2014.

På svenska flaggans dag var det champagnebrunch i en fantastiskt sommarväder. Passade på att fira min födelsedag. Drack champagne hela dagen. Den 1 juni var vi i Östersund och firade Annelis 50 - årsdag.

Under semestern hann jag och Gustaf med både Malmö, Köpenhamn, Helsingfors och Stockholm. Intrimcenter finns lite överallt.

50- årsfirandet fortsatte när bästa bror med familj kom en helg i juli. Jag passade då på att baka mormor/farmor kakor. Underbar helg när vi gick igenom foton från mamma och pappa

Mycket träning blev det under sommaren

Lite sh'bam dans på grillnatta

Freluga trädgårdsscen, fantastiskt. Men inte bara musikkvällarna utan även alla tillfällen med olika träningspass som Oscar Jöback ledde. Längtar redan till sommaren 2014.

Jag sprang tjejmilen... Det hade jag aldrig trott. Vid min sida hade jag bästa Anki. Vi kämpande tappert i värmen.

Personalshopper - en av presenterna. Vad kul det var. Blir fler gånger

Vinvandring i Toscana. Hur bra som helst. Blir fler såna tillfällen

Hinner bara hem från vinvandringen så vann jag en resa till Portugal - träningsresa. 27 träningspass på en vecka. Så kul, lärde känna nya människor. Den veckan gav mersmak.

Var även med i Bollnäs nytt... 200 kilo hade vi tillsammans gått ner

Året avslutades med träning... Har därför kunnat unnat mig en del choklad. Detta var en summering av mitt fantastiska år.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina Bratt - 21 oktober 2016 23:31

Efter en lång flygresa på 19 timmar inkl byte av plan i Istanbul och mellanlandning i Durban kom vi äntlig till Kapstaden. Blev kärlek vid första ögonkastet. Lång resväg och då skulle vi börja med botaniska trädgård. Hur hade dom tänkt då? Var gansk...

Av Christina Bratt - 25 augusti 2016 14:10

Nu på flygplatsen, snart i Sverige. 1.35 är lagom flygtid. Vädret har inte varit det bästa men avslutas med sol Sopot är både trevligt och vackert Vi tog tåget dit Skulle gärna bo här, billigaste rummet 5000kr per natt. Får bli Sheraton iställe...

Av Christina Bratt - 23 augusti 2016 08:23

Ett år försenat kom vi iväg till Gdansk. Gustafs födelsedagspresent började med att vi blev fyra i stället för tre. Finaste Hanna är också med oss. Bara resan till Arlanda innehöll tre stopp. Tönnebro - Pokémon. Sen... Godis...värsta godisstället, G...

Av Christina Bratt - 27 juli 2016 13:24

Tyvärr finns du inte fysiskt här hos oss, men finns alltid inom oss. 79 år skulle du blivit idag...drygt fyra år sedan du lämnade oss. Men nu är du med din stora kärlek. Du kommer väl ihåg att ta hand om Carinas Theodor, han gillar pannkakor. Nu har ...

Av Christina Bratt - 1 januari 2016 10:09

2015 blev en stor förändring i våra liv. Vi flyttade från vår gård på landet till en nybyggd lägenhet inne i stan. Helt fantastiskt har det blivit. Världen har varit ond i år, alla dessa flyktingströmmar. Men det finns hopp för mänskligheten. Alla mä...

Ovido - Quiz & Flashcards