Alla inlägg den 26 december 2012

Av Christina Bratt - 26 december 2012 16:23

Ställde klockan på 6, utflykt, country side och shopping. Vi har mest suttit i en buss. Dåliga vägar. Började med att hälsa på en vietnamesisk familj, sen vidare till ett tempel. Båda sakerna sevärda på olika sätt. Hamnade på en lokal marknad med mest frukt och grönsaker. Promelo och drakfrukter verkar vara populära. Två öl för en dollar. Toaletterna är inte att leka med, hål i golvet, inget papper eller vatten. Ytterligare en marknad har vi hunnit med. Det enda som inhandlades var ett skärp til Gustaf. Igår till middagen åt Petter grodlår till förrätt, själv valde jag en carpaccio och en otroligt god boullabaise til varmrätt. Nu är vi åter på båten och just nu inventerar min man. Blir en sväng på gymmet innan middagen och kvällsshowen. Får se om jag kan lura med mig min käre make på en kurs i chacha. Missade linedancen idag. Två kvällar i rad har det varit present på rummet när vi kommit från kvällaktiviter. En fotoram och en kanonbra väska. Fortsättning följer...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards